Sales is aan het veranderen, dat is een feit. De manier waarop mensen kopen evolueert steeds mee met de tijd. Naarmate er meer en meer informatie beschikbaar is, is marketing nog meer een strijd van schreeuwen geworden. Schreeuwen om aandacht. En wie de beste SEO heeft, wint.
Was het maar zo zwart-wit.
Door het analyseren van nieuwe trends binnen het sales en marketing landschap, merken we 3 grote veranderingen op:
Door onder andere deze elementen, zijn heel wat bedrijven en ondernemers zoekende naar nieuwe manieren om verkoop te genereren. Nog beter, om de juiste klanten aan te trekken.
Business doen met bedrijven is aan het veranderen. Onder andere door de huidige pandemie, maar het zat er al aan te komen. Veranderende beweegredenen, andere aankoopprocessen, en heel wat extra bezwaren. Het moet namelijk meteen een rendement hebben vooraleer men zal investeren.
Daarnaast zien we een opmars in digitale/online marketing. Maar brengt het de juiste leads met zich mee? Een conversie van 2%? Dan kan je evengoed cold callen, toch?
Doorheen deze workshop doorlopen we enkele praktische elementen en leren we je hoe je kwalitatieve leads kan genereren en die effectief kan omzetten tot klant.
Datum | 18/02/2021 |
Uur | 16u00 - 18u00 |
Locatie | Online |
Sprekers | Thomas Neirynck en Matthias De Klerck |
Volgende onderwerpen en thema’s zullen aan bod komen: