Adviseren.

SalesArchitects

U wenst een gemakkelijk implementeerbaar commercieel plan die u stap voor stap kan uitrollen om uw product of dienst te commercialiseren?

Via een vast afgesproken aantal in-house sessies coachen we u naar een strategisch plan van aanpak. Via verschillende technieken en het uitdagen van uw bedrijfsprocessen komen we tot concrete actiepunten om de commercialisatie efficiënter aan te pakken.

In kaart brengen - SalesArchitects

1. In kaart brengen

We brengen de huidige verkoopprocessen in kaart. Dit gaat van de bestaande verkoopstrategie voor prospecten tot de upsell-strategie van uw bestaande klanten. Daarvoor maken we gebruik van verscheidene analyses, waaronder:

  • Klantensegmentatie
  • Verkoopsdoelen
  • Leadflows
  • Upsellflows
  • Partnerstrategie

2. Plan van aanpak

De processen die we in kaart hebben gebracht bundelen we in een adviesrapport met daarbij horend concrete suggesties om meteen uit te voeren. In kaart brengen alleen al werpt een duidelijke blik op de aan te pakken punten.
Plan van aanpak - SalesArchitects

3. Optimalisatie

Optimalisatie is een continu proces. De Salesstrategieën zijn heel snel achterhaald indien deze niet tijdig worden aangepast. Vandaar herhalen we deze drie stappen continu waarbij de aanpak telkens duidelijker wordt en de resultaten meetbaarder. Door deze stappen te herhalen kennen we jullie dossier een heel stuk beter en worden we partner in plaats van leverancier (=implementatie).